Dotacje UE
Promocja produktów firmy „Vetrex – Okna Premium” na rynkach europejskich
Ministerstwo Gospodarki – Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dotacje na innowacje - Inwestujemy w waszą przyszłość
Promocja produktów firmy „Vetrex – Okna Premium” na rynkach europejskich
w ramach poddziałania 6.5.2 Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji
działania 6.5 Promocja polskiej gospodarki
osi priorytetowej 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013
W ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 firma Vetrex Sp. z o.o. otrzymała wsparcie na realizację projektu Promocja produktów firmy „Vetrex – Okna Premium” na rynkach europejskich.
Całkowite wydatki na realizację projektu: 689 732,58 PLN brutto
Wnioskowana kwota dofinansowania: 560 758,20 PLN brutto
- Udział w targach BUDMA w Poznaniu w okresie 29/01-01/02/2013.
Wystąpienie na tych targach ma dwojaki charakter dla naszego przedsiębiorstwa. Z jednej strony jest to kwestia prestiżowa dla firmy o ugruntowanej pozycji w Polsce, znakomita okazja na rozmowy handlowe z obecnymi i przyszłymi Kontrahentami, z drugiej strony najlepsza okazja na pozyskanie kontaktów handlowych z Kontrahentami zagranicznymi, którzy licznie odwiedzają targi Budma w celu odnalezienia i nawiązania współpracy handlowej z polskimi producentami stolarki okiennej i drzwiowej. Targi Budma to Targi Międzynarodowe w pełnym tego słowa znaczeniu, informacje te uzyskaliśmy podczas licznych rozmów z Kontrahentami ze Szwecji, Czech , Francji, Włoch i Niemiec, którzy niejednokrotnie uczestniczyli w nich w celu odnalezienia partnerów handlowych. - Szkolenie pracowników działu eksportu - Dębe k/Legionowa w dniu 18/06/2013 roku.
Działanie stanowiące nieocenione narzędzie dla pracowników działów handlowych każdego przedsiębiorstwa. Zdobyta wiedza handlowa ułatwia kontakty z Kontrahentami w całej Europie oraz wskazuje kierunek rozwoju Spółki oraz każdego pracownika biorącego udział w szkoleniu. - Udział w targach MADE EXPO w Mediolanie w okresie 02-05/10/2013 roku.
Konsekwentna polityka rozwoju spółki na rynku włoskim. Znakomita okazja na pozyskanie nowych Kontrahentów oraz uzyskanie wiedzy na temat nowych trendów i rozwiązań z racji ich braku na rynku krajowym. Rynek włoski jest bardzo chłonny i otwarty na rozwiązania energooszczędne i tańsze w zakupie w stosunku do produktów drewnianych i aluminiowych. Rynek się rozwija i rośnie świadomość Kontrahentów na temat właściwości izolacyjnych okien i korzyści z tego płynących. Tak jak do tej pory przenikalność cieplna konstrukcji nie miała żadnego znaczenia w ciepłym klimacie tak zwrócono uwagę na właściwości konstrukcji mające wpływ na zatrzymanie chłodu wewnątrz pomieszczeń co redukuje koszty energii i pozytywnie wpływa na ochronę środowiska. - Udział w targach BATIMAT w Paryżu w okresie 04-08/11/2013.
Cykliczna impreza targowa, w której Vetrex będzie brał czynny udział każdego roku. Nieoceniona możliwość spotkań z obecnymi i potencjalnymi partnerami Spółki, szansa na bezpośrednie poznanie nowych trendów i produktów z tego rynku. Cykliczne działania targowe mają na celu umocnienie pozycji i wizerunku marki Vetrex w świadomości potencjalnych Klientów i Kontrahentów firmy. - Przygotowanie minimum 500 sztuk materiałów informacyjno-promocyjnych w okresie 1-31/01/2014.
Ulotki w ilości 1200szt. dystrybuowane będą podczas działań promocyjnych firmy i marki Vetrex podczas całego programu. Krótka prezentacja firmy i produktu zachęcająca do bezpośredniego kontaktu w celu otrzymania oferty handlowej. - Udział w targach FENSTERBAU FRONTALE w Norymberdze w okresie 26-29/03/2014.
Rynek niemiecki to nasz główny cel eksportowy na najbliższe lata. Spółka posiada wszelkie możliwości intelektualne, produkcyjne, produktowe i logistyczne aby w całości odpowiedzieć na zapotrzebowanie tego rynku. Podczas targów będziemy organizowali spotkania z naszymi dotychczasowymi Kontrahentami oraz mieli możliwość przedstawienia oferty nowym, potencjalnym Partnerom handlowym. Targi FENSTERBAU FRONTALE to jedyna w swoim rodzaju okazja na umocnienie wizerunku firmy i marki Vetrex w Europie oraz promocję polskich produktów eksportowych. - Udział w misji gospodarczej w Szwecji w roku 2014 podczas targów NORDBYGG w Sztokholmie 01-04/04/2014.
Z racji lokalizacji fabryki w północnej części Polski rynek skandynawski jest dla nas rynkiem bardzo atrakcyjnym. Rynek ten dopiero niedawna otworzył się na produkty z PVC, do tej pory dominowały tam wyroby drewniane i aluminiowe. Produkty z PVC są dzisiaj nowoczesne, wytrzymałe, energooszczędne, nie zagrażają środowisku naturalnemu i przede wszystkim są atrakcyjne cenowo. Udział w misji ma na celu prezentację Vetrex Sp. z o.o., przedstawienie zalet naszych produktów, odnalezienie nowych Kontrahentów oraz poznanie trendów panujących w tym kraju. - Szkolenie pracowników działu eksportu Dębe k/Legionowa w dniu 17/06/2014 roku.
Szkolenie utrwalające wiedzę o technikach handlowych. Znakomita okazja na zdobycie nowych informacji oraz wymianę doświadczeń z szkoleniowcami a także z innymi uczestnikami programu. Szkolenia tego typu to nieodzowny element działalności i rozwoju każdego przedsiębiorstwa. - Udział w targach BUDMA w Poznaniu w okresie 28-31/01/2015 roku.
Podobnie jak w edycji 2013 wystąpienie mające na celu wzmocnienie wizerunku Marki Vetrex w Polsce i Europie, możliwość bezpośrednich rozmów handlowych z obecnymi i potencjalnymi Kontrahentami Spółki. Ostatnie działanie Programu Promocji, znakomita okazja na wymianę doświadczeń z pozostałymi uczestnikami Programu.